sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Moş Crăciun a ales ASUS K73SV - Eleganță și utilitate

“O soluţie bună la timpul ei, mai bună ca zeci de idei…”

Sărbătorile de Crăciun... fuga după cadouri... furtuna gândurilor... bătăi de cap în a alege cadoul potrivit... spaima inconştientă că ai lăsat pe cineva pe dinafară...excursii interminabile în mall-uri...jucării, cosmetice, confecţii, electrocasnice, toate ţi se învârt în cap ca un carusel ameţitor din care doar gândul atmosferei de sărbătoare te mai ţine treaz şi lucid.

Au întâietate cei cu care petrec o mare parte din viaţă (dar parcă nu suficient): soţul şi fetiţa, centrul universului meu de soţie şi mamă grijulie. Cea mică mi-a oferit ca pe tavă ideea: mesajul din scrisoarea către Moşul cel darnic. Dar rămâne „stâlpul” casei (sau cel puţin aşa îl las eu să creadă). Ce cadou să-i aleg? Șosete, fulare, mănuşi, cămăşi, nu l-ar surprinde. Nici clasicele „nefolositoare” surprize nu se potrivesc scopurilor mele: lumânări aromate, ace de cravată sclipitoare, scrumiere care oricum vor sfârşi la coşul de gunoi sparte sau ciobite. Anul acesta doresc să-l surprind cu ceva util şi folositor muncii sale.

Lucrează în domeniul publicităţii, executând tot felul de prezentări pe calculator, folosind programe din cele mai sofisticate, din care nu înţeleg mai nimic. Ce ştiu şi îmi este întipărit clar în minte sunt expresiile care curg lanţ: „Mama lui de calculator, merge ca melcul...”, „ ...###... iarăşi s-a blocat troaca şi nu am apucat să salvez” şi multe alte „consideraţii academice” .

Îmi este clar, ştiu ce cadou îi va presta Moşul: un notebook care să-l scutească de chinul nopţilor pierdute în van şi care ne va salva nouă, fetelor, urechile, aducând liniştea şi pacea familială. Acum e acum... Ce să aleg şi de unde?

Dar nici nu am început bine să asimilez şi să procesez întrebarea existenţială şi soluţia a venit de la sine. De când scriu în concursul SuperBlog era normal să mă împrietenesc cu firma Asus. De la mulţimea de probe am ajuns să visez sigla şi produsele lor. Chiar şi ziua, încercând să mă relaxez, îmi apar în memorie ca o „fată Morgana” ba un media player, ba un laptop sau desktop...de bun augur, zic eu. Uite că a sosit momentul când această strânsă prietenie să-şi găsească utilitatea. Aşa că dau un click la pagina lor de notebook-uri, să vedem ce găsesc.

Ideal ar fi un notebook cu display mare, echipat cu un procesor puternic şi o grămadă de RAM care să elimine “înghețarea” programelor când nici nu se aşteaptă, să nu-i mai apară din minut în minut mesajul „...insufficient free virtual memory...”. De asemenea, o placă video dedicată e mai mult decât necesară.

L-am găsit ... Asus K73SV!

Acum fuguța la alt prieten și anume la Oktal, să vedem dacă îl găsesc în ofertă... Esteee!!!

Dotat cu un ecran HD de 17,3 inches LED backlit “beneficiind” de un procesor Intel Core i7, K73SV poate fi “asezonat” cu până la 8192 MB memorie DDR3 dispunând de un HDD SATA de 640 GB. Este echipat cu boxe Altec Lansing cu o tehnologie SonicFocus, pentru o redare audio de excepţie. Asta ca să mă bucur şi eu în pauzele de “creaţie” de un CD sau DVD de muzică la adevărata sa valoare. Pentru grafică (accelerare vizuală, gaming și multimedia) K73SV oferă o soluție NVIDIA GT 540M dedicată cu 1GB DDR3. Destinate orelor prelungite de muncă, tehnologiile Ice Cool și Palm Proof completează perfect tastatura ergonomică Chiclet.
Da, pentru scopul meu şi cerinţele soţului, ASUS K73SV e soluţia ideală. Ştiu că bugetul se va subţia corespunzător în urma acestei achiziţii, însă vorba aceea: “dai un ban, dar face”. Nu-mi pare rău, chiar dacă implică sacrificarea unor pantofiori şi cizmuliţe planificate demult din bugetul FSS (Fără Ştirea Soţului).


Aceasta a fost etapa 28 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu