sâmbătă, 10 decembrie 2011

La F64 Moşul vine cu reduceri!

Am descoperit cel mai mare site specializat în tehnică foto, dar nu întâmplător. Cu câteva zile în urmă am primit un trepied. Entuziasmată, cum eram, pe când să fixez aparatul, am reuşit să-l dau de pământ, mai precis de o gresie spaniolă mult prea rezistentă. Nici aparatul meu Fuji nu s-a lăsat mai prejos, însă nu se mai închide locaşul pentru baterii (decât cu elastic pentru borcane).
Aşa că, fidelă mărcii Fuji, am început să scotocesc prin site-uri după un aparat cu performanţele anului 2011, (nu 2006, cum e cel din dotare).

Tocmai am primit de veste de la Blogal Initiative, cum că Moşul ar poposi pentru două zile pe F64. Am găsit ceea ce căutam. Merg pe principiul scoţian: sunt prea săracă să-mi cumpăr lucruri ieftine, aşa că mi-aş dori ca salariul meu de cadru didactic să poată face faţă unui adevărat aparat foto, pe numele lui Fuji Finepix HS-20 EXR- 16Mp, zoom 30x, FullHD (sistem Bridge). Este cea mai apropiată cameră, în ceea ce priveşte calităţile şi performanţele, de o cameră DSLR profesională (pe care nici nu-mi permit să o visez).

Şi cum ştiu că Moşul are relaţii strânse cu F64, pentru că tradiţia şi seriozitatea se atrag, nu pot să mă culc pe-o ureche ştiind că aşa o ocazie, ca sâmbătă (10 dec. 2011) şi duminică (11 dec. 2011), nu e de trecut cu vederea. Sunt super reduceri la o mulţime de produse, tentaţia e mare!

Am presimţirea că Fuji Finepix HS-20 EXR- 16Mp, va beneficia de una dintre cele mai mari reduceri de pe site, deoarece este un excelent cadou de Crăciun şi poate fi utilizat imediat, în a imortaliza momentele cu adevărat speciale. Amator de eşti, vei deveni un împătimit fotograf pe măsură ce vei descoperi performanţele camerei.
Articolul este scris pentru Blogal Initiative care susţine Campania reducerilor din acest weekend, de pe F64.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu