miercuri, 21 martie 2012

Papuci gratuiţi de la zorilestore.ro

O vorbă veche spune: “vara - sanie şi iarna – căruţă”, ca atare la capitolul pantofi de primăvară sunt deja asigurată. Însă, precaută cum sunt, mă gândesc deja la sezonul estival şi la ceea ce voi încălţa în concediul la care mă gândesc încă de la finalul celui de anul trecut. Doar cugetând la zilele de vacanţă mi-am creat o stare de bine drept pentru care am început să caut încălţări de vară.

Am nevoie de o pereche comodă pentru că merg destul de mult şi pe jos; o pereche de culoare deschisă...vara îmi place să port încălţăminte de culoare deschisă; puţin toc pentru eleganţă şi pentru a asorta papucii atât la pantaloni, cât şi la fuste.

Am găsit, fără să caut prea mult, fără să fac kilometri. Am avut de unde alege, deoarece pe site-ul zorilestore.ro oferta este vastă. Papucii Grendha, care sunt prezentaţi în trei variante, sunt pe placul meu. Mi s-ar potrivi nr. 38, nuanţa cea mai deschisă, crem.


Gama de produse este vastă, fiecare model având diferite mărimi şi culori, astfel încât este imposibil să nu găseşti cel puţin o pereche de papuci pe zorilestore.ro, care să nu-ţi fie pe plac.

Susţin Campania "Papuci gratuiţi" alături de Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu