luni, 26 iulie 2010

Have fun with PC Fan

Am un laptop cam vechi, tocmai de aceea am mare grijă de el, deoarece ar fi bine să treacă, împreună cu mine, perioada crizei economice.

Pentru că el are grijă de mine şi-mi oferă în fiecare zi posibilitatea desfăşurării activităţilor legate de serviciu, de relaxare şi de socializare, am şi eu un cadou pentru el: un Cooler Master NotePal. Se pare că-i place, deoarece are trei ventilatoare, fiecare având 7cm diametrul şi nu se mai supraîncălzeşte ca mai demult.

Consider că ataşarea unui cooler la laptop sau notebook este obligatorie în cazul rulării îndelungate de programe care solicită placa grafică şi procesorul. Prin scăderea temperaturii componentelor creşte automat timpul de viaţă al acestora, cu alte cuvinte laptopul care v-a devenit un prieten drag vă va fi alături mai mult timp.

Nici nu ştiţi cât de mult se evită supraîncălzirea şi ce confort oferă chiar utilizatorului! Sunt tentată să-l numesc “gerovitalul” laptop-urilor.

Coolerul despre care vă scriu poate fi ataşat la laptop-uri de diferite dimensiuni, de la 12-inch la 17-inch şi este din aluminiu. Sunt multe tipuri de coolere, la preţuri cât se poate de rezonabile, având în vedere serviciile benefice pe care le face laptop-ului.



Dacă vreţi să aveţi un laptop care-şi dă aere, luaţi-vă un cooler!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu