marți, 12 octombrie 2010

Vacanţă de vis

Toamnă.....vreme de beţie......iz de frunze uscate, murmur de şcolari grăbindu-se spre şcoli, aglomeraţie, blocaj în trafic.
Frumuseţea toamnei constă în bucuria de a mă gândi cu nerăbdare la vacanţa de iarnă care urmează. O vacanţă reuşită se planifică din timp, aşa că nu este prea devreme să mă gândesc la ceea ce voi face de sărbători. De Crăciun mi-ar plăcea să-l petrec undeva la munte, într-un sătuc în care tradiţiile au rămas nealterate de obiceiurile urbane. Mi-aş dori o vacanţă cu zăpadă, însă nu şi pe şosea. Vreau să retrăiesc bucuriile copilăriei, de a mă duce la derdeluş cu sania, de a face oameni de zăpadă încărcaţi cu toate accesoriile, de a cânta colinde, de a face cozonaci, de a fi împreună cu familia.


Pe măsură ce trece timpul iernile le simţim tot mai grele. De aceea aş dori ca această iarnă să o văd prin ochi de copil: să stau afară bucurându-mă de zăpadă, să am hainele albe, nescuturate de zăpadă, să-mi atârne ţurţuri la nas, să mă pălească frigul în obraji, după care să intru în casă cu miros de brad, să beau o cană de ceai cu rom şi scortişoară, iar seara să citesc fetiţei mele „Iarna pe uliţă” de George Coşbuc.



Este o variantă de vacanţă pe care v-o propun pentru acest Crăciun.
Dacă simţiţi nevoia mai repede de zile libere şi v-ar surâde ideea unui weekend la Ocna Şugatag, participaţi cu încredere accesând Concurs Vile Pensiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu