duminică, 3 aprilie 2011

Grafică şi design - lansare site

Întrevăd un viitor aglomerat în ceea ce priveşte cererile pentru serviciile prezentate pe noul site, proaspăt lansat, graficadesign.ro.

Acest site te surprinde încă de la accesare. "Explozia" de pe prima pagină îmi spune că am de a face cu profesionişti, cu servicii de calitate şi cu flexibilitate în consens cu clientul.

Acest site este conceput de Netpress Consulting şi oferă planuri detaliate de marketing, lansări de produse, servicii DTP, concepere de logo, un element esenţial pentru o firmă. Mai mult decât atât, au o ofertă promoţională deosebit de atractivă: realizarea gratuită a siglei.

Un avantaj, zic eu, este faptul că au o gamă largă de servicii atât pentru design, cât şi pentru grafică.

Nu intru în mai multe amănunte deoarece las experţii să se prezinte singuri, eu doar v-am făcut legătura şi v-am deschis "apetitul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu