joi, 25 august 2011

Evoluţia calculatoarelor mele

Cu mari eforturi, ceea ce a implicat, la vremea respectivă, credit la vestitul CEC (pe 3 ani), am reuşit să achiziţionez performantul (la acea vreme) calculator Alpis 166 cu o “temută” configuraţie, adică procesor Intel de 166 MHZ, 16 mega RAM (upgradat la 32 după un an) şi placă audio-video integrată. La toate acestea era “asortat” un hard disk de 50 megabites.

Cu o frecvenţă repetitivă de 3 ani, am încercat să ţin pasul cu evoluţia tehnicii, apelând la cei mai pricepuţi prieteni care mi-au “construit”, bucăţică cu bucăţică, PC-uri.

Un calculator în casă este ca un animăluţ de care trebuie să ai grijă, să-l creşti, să-l curăţi din când în când, să-i asiguri condiţii de bună funcţionare, să nu te răzbuni pe tastatură dacă primeşti informaţii care nu-ţi convin şi, nu în ultimul rând, să nu torni lichide lipicioase pe el că se îneacă definitiv şi irevocabil.

Dacă e să mă delectez cu ultimele modele de calculatoare, imprimante, aparate foto sau video, monitoare, telefoane, tv şi multe altele, mă uit pe azerty.ro.

Totuşi, nu m-am lăsat mai prejos când au apărut în trend laptopurile. Am fost foarte mândră de marea mea afacere prin care am achiziţionat ceea ce se numeşte Acer Aspire 3610, cel de pe care scriu acest articol. Al meu este unic, însă pentru a avea o privire de ansamblu, am găsit modele mai noi de laptopuri Acer.

Orice privire spre tastatură îmi provoacă ameţeală deoarece are caractere arăbeşti. Mi-a trebuit ceva timp până să mă obişnuiesc cu ea. Dar punctul slab al laptop-ului este steluţa din dreptul specificaţiei wireless, ceea ce înseamnă că nu este dotat cu aşa ceva. Astfel că sunt nevoită să folosesc un adaptor care se întrerupe cand mi-e lumea mai dragă. Dar, bucurie mare, am găsit tot pe azerty.ro, un adaptor care pare dispus să mă ţină conectată la net atât cât îmi doresc.

Un blogger care se respectă ţine pasul şi cu evoluţia tehnologiei, altfel rămâne în anonimat. Nu trebuie să fii expert, însă bloggingul nu funcţionează atunci când eşti antitalent sau dezinteresat de cunoştinţe peste medie de operare pc. Mai mult decât atât: nu e păcat să ai un laptop ultra-performant şi să nu-i foloseşti capacitatea la maxim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu