duminică, 10 februarie 2013

Cora - Un hypermarket la degetele utilizatorului


       Gramatica comerţului electronic: Mai mult ca perfectul: www.cora.ro.
       Monotonie …  Aceleaşi aplicaţii, aceleaşi link-uri, aceleaşi ore de muncă, aceleaşi taste apăsate zilnic, oră de oră, minut de minut.
Sunt un notebook de ultima generaţie, dar ce folos?! Plictiseala e maximă... dacă inteligenţa procesorului quad core ar fi fost doar un pic mai mare, aş fi putut singur să execut toate operaţiile “prietenului” din faţa display-ului.
        ...www... www...  o înşiruire de pagini supuse, în cea mai mare parte, aceluiaşi model uzitat la maxim. Fiecare nouă comandă este un trecut repetat la infinit. Oboseala rutinei te rupe de realitate, totul devine monoton, iar speranţa, chiar şi în cazul nostru, al maşinăriilor, se estompează până la dispariţia completă. Ce îmi place, ce îmi face plăcere, ce este necesar… ce îmi va satisface toate cerinţele? Întrebări retorice, răspunsuri cu rădăcini îndepărtate, uscate de trecerea timpului. Te uzezi, orizontul, viitorul, se restrânge la secunda următoare, de cele mai multe ori fiind de fapt un trecut reflectat într-o oglindă spartă a unui tipar repetat la infinit. Ajungi să te contopeşti cu automatismul utilizatorului uman din faţa ta, plafonat de tiparele ce te înconjoară.

          A început ... tastele se succed în aceeaşi secvenţă ultracunoscută: www... dar ceea ce rezultă de data asta e cu totul diferit. E deosebit, iese din tipare!
www.cora.ro – un hypermarket la degetele utilizatorului, răspunsul aşteptărilor... viitorul are o formă, dorinţa de perfecţiune are un rezultat.
            Inteligenţa mea, chiar şi artificială, realizează noutatea şi se alătură gândurilor “prietenului” din faţa mea. Întrebările lui, întrebările mele îşi găsesc treptat răspunsurile. Ce selectăm? Ce e bun şi ce e rău? Cum să hotărâm mai corect?
           Pe tot parcursul vieţii, omul, “partenerul” meu, e obligat s
ă aleagă, să decidă, ce e bun şi ce e rău, pe ce drum să îşi orienteze alegerea. Dar oare ştie el dinainte ce e bun şi ce e rău? Cine stabileşte pentru el aceste criterii? Rămâne instinctul, impresia, oferta ce îi acoperă cea mai mare parte din necesităţi, standarde, cerinţe. O gamă mai mare de posibilităţi îl va scuti de o pierdere inutilă de timp.
         Odată cu trecerea timpului, cu fiecare tastare, simt o bucurie, o satisfacţie a “navigării”… plăcerea nestăvilită de a descoperi ceva nou, deosebit, îmi e transmisă necondiţionat la fiecare comandă. Prindeam şi eu viaţă”.
           Site-ul www.cora.ro ne oferea amândorura o satisfacţie deosebită. Primeam şi procesam informaţii din cele mai diverse, ce acopereau o gamă completă de produse căutate de mult timp şi găsite, până acum, împrăştiat pe o mulţime de site-uri. Pe site acestea sunt grupate inteligent, îmbrăcate într-un format deosebit, unic. Procesorul meu e plăcut copleşit de mulţimea de widget-uri utile, bucuria oricărui utilizator. Navigarea e cât se poate de uşoară şi practică, search-ul e simplu şi eficient, iar componenta social media creează un mediu cât mai familiar şi prietenos, rar întâlnit până acum la domeniile comerciale.
         O parte a şuvoiului nestăvilit de nevoi ale omului modern la care nu poate găsi o rezolvare universal valabilă, implicând inevitabil chinul şi greutatea căutărilor nesfârşite, se pare că îşi găseşte un răspuns pe www.cora.ro, site al unui hypermarket de succes, în plină expansiune.

        Într-un univers www plin de stereotipuri, design-ul şi execuţia site-ului a reuşit, în sfârşit, după o lungă perioadă, să întărească simbioza om-maşină. Împlinirea “prietenului” meu este şi împlinirea şi satisfacţia mea. De acum, navigarea va fi mult mai plăcută, iar greutăţile unor programe complexe de peste zi se vor îmbina practic cu “plimbarea” virtuală prin Cora.
Shut down ... sau ... Restart

Susţin această Campanie alături de Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu