vineri, 15 februarie 2013

Luna cadourilor cu valoare sentimentală


            Primirea unei bijuterii poate avea multiple semnificaţii. Recunosc că nu mă simt confortabil atunci când primesc astfel de cadouri. Au fost cazuri în care chiar le-am refuzat. Acum scriu cu plăcere şi, de ce nu, interes, despre ceea ce mi-aş dori să port. E mult mai convenabilă această situaţie, în care îmi aleg singură ceea ce-mi place, decât să primesc ceva ce nu mi se potriveşte, dar să fiu nevoită să port doar ca să-i fac plăcere persoanei atât de darnice.
           Dacă ar trebui să aleg dintre bijuterii de argint şi bijuterii placate cu aur, aş opta pentru argint: îl văd mai elegant, discret, rafinat. Nu sunt împăcată cu gândul că-mi satisfac doar eu capriciile, aşa că voi alege câte ceva pentru membrii familiei: fiică-mea şi soţul. Cu fetiţa mea, Alexandra (10 ani), deja împart colierele, mărgelele, cerceii. Am făcut un exerciţiu de cunoaştere: am ales fiecare câte un produs pentru ceilalţi doi, apoi am comparat ceea ce ne dorim, cu ceea ce am fi primit. Ce credeţi? Soţul mi-a nimerit categoria (cercei), iar Alexandra materialul (argint). Deci pot sta liniştită că dacă îşi propun să-mi facă o surpriză, aceasta va fi plăcută.
         Iată ce am ales eu pentru ei:
Pandantiv placat cu aur şi decorat cu email, pentru fiica mea Alexandra

Butonii placaţi cu aur îi voi dărui soţului pe 5 martie, când e Ziua Bărbatului (cică)
            Amintesc vizitatorilor că urmează câteva zile în care ar fi frumos să fie mai atenţi cu partenerele, dacă vor să aibă linişte. Aşadar, nu uitaţi de, 24 februarie (Dragobetele), 1 Martie (Mărţişor), 8 Martie (Ziua Femeii). Nu subestimaţi nici una dintre aceste zile: profitaţi de ocazie şi arătaţi-vă dragostea şi preţuirea, de care avem atâta nevoie în aceste vremuri în care sentimentele sunt abstractizate.
           Iată câteva sugestii de mici cadouri sub formă de bijuterii şi nu numai:
Belatriz.ro

Nu mă grăbesc „ca fata la măritat”, aşa că am lăsat preferinţele mele la urmă:
 
Belatriz.ro   

Belatriz.ro
 Şi, nu în ultimul rând, aş fi încântată să primesc acest Pandantiv din argint cu perla şi zirconiu
Belatriz.ro
 
Am scris despre Belatriz în cadrul Campaniei susţinute de BlogAwards.


Un comentariu: