miercuri, 15 iulie 2015

O zi din viața mea...

  
       Indiferent dacă e zi de lucru sau de vacanță, viața mea se desfășoară într-un ritm alert, e o întrecere în care rivalul meu este timpul. Nu sunt sportivă, dar seara mă simt de parcă aș fi ridicat haltere sau am alergat cel puțin un maraton. Oficial nu fac sport, dar mișcare, da!

       Trezirea bruscă la alarma telefonului este urmată de rutina de dimineață (detaliile nu sunt importante): spălat, mâncat întotdeauna, îmbrăcat, machiat, verificat geantă, apă, gaz, ferestre, aparate electrice, plecat. Totuși, la capitolul machiat includ și atitudinea pe care doresc să o afișez în ziua aceea. Pentru aceasta, aleg deodorantul și parfumul care se potrivesc. Habar n-am care este criteriul după care aleg... cred că doar instinctul. Foarte des folosesc Rexona. Fiind o persoană activă, nu am momente statice de dimineața până seara, astfel că, citind despre noile antiperspirante Rexona, am zis că n-ar strica să le încerc. Cum să nu te tenteze când auzi că e conceput după o tehnologie  specială, numită ”MotionSense”? Asta însemnând că se activează microcapsule la fiecare mișcare.


Acest articol face parte din Campania ”Cum arată o zi din viața ta?”, promovată de Blogal Initiative și Rexona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu