joi, 22 octombrie 2009

O promoţie imbatabilă




Am moştenit de la bunica farfurii din ceramică Rosenthal. Nu le punea pe masă decât în faţa musafirilor din înalta societate. Ceea ce urmează să vă prezint este de utilitate zilnică.
Mulţi dintre noi am făcut deja cunoştinţă cu noua campanie de promovare a colecţiei Thomas Rosenthal, prezentă în nu mai puţin de 21 de locaţii în România, tot atâtea câte magazine Real,-Hypermarket sunt deschise. Pentru a obţine reducerea de 70 de lei la oricare din oalele de gătit profesionale trebuie doar să faceţi cumpărături de la Real,-Hypermarket .

După ce studiaţi Modul de completare a cardului promoţional cu punctele Bonus, vă asigur că veţi cumpăra de la Real,- mai mult decât aveţi nevoie, iar cardul vostru în scurt timp va arăta aşa cum vedeţi în imaginea de mai jos.
Cu alte cuvinte mâine pot găti în oală nouă (mai greu este să mă gândesc ce fac de mâncare)! Mă pot inspira din emisiunea "Cireaşa de pe tort", unde maestrul bucătar Horia Vîrlan oferă picanterii în ale gătitului.
Gospodinelor! Dacă până acum vi se lipeau clătitele de tigaie, să ştiţi că nu voi eraţi de vină, ci tigaia! Cu tigăile Rosenthal clătitele se dezlipesc din prima (iar din a doua sunt pe tavan dacă nu le aruncaţi cum trebuie).

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2009 susţinut de PC NEWS.

7 comentarii:

  1. Felicitari pentru mostenire, dar si pentru articol!
    In ceea ce priveste oalele noi, lasa ca vei gasi ceva de gatit. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi, noroc ca nu imi plac clatitele, asa ca nu sunt nevoita sa le culeg de pe tavan :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru articolul bine scris! Baftă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Propunere: Iti rezolv eu dilema! Vin eu cu idei de gatit si facem in felul urmator: Filmez si eu cum gatesti in oalele astea ca sa bag in articol, ca alta idee n-am :D

    RăspundețiȘtergere
  5. "Cu tigăile Rosenthal clătitele se dezlipesc din prima (iar din a doua sunt pe tavan dacă nu le aruncaţi cum trebuie)" :)))))))))))))))))))) Super umor! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. EI, doar gospodinele nepricepute dau vina pe tigaie cand e vorba de clatite! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Servus Felicia,
    Valoroasa mostenire! Felicitari Felicia!Mi-ar placea sa fiu un musafirul bunicii!

    RăspundețiȘtergere