duminică, 31 iulie 2011

Relaxare vizuală

De curând am fost plecată pe cărările patriei. N-am crezut că am aşa mare nevoie de relaxare, decât când m-am întors acasă încărcată cu energie, relaxată şi fericită...o fericire însoţită de linişte interioară. Întotdeauna când privesc fotografiile executate în concediu îmi spun că n-am făcut suficiente, că n-am surprins multe aspecte pe care deocamdată mi le amintesc, însă timpul le va şterge, probabil.

Vă împărtăşesc câteva dintre creaţiile foto ale familiei. Sunt crâmpeie care-mi dau o stare de bine ori de câte ori le privesc. Chiar dacă nu au aceeaşi semnificaţie pentru voi, poate reuşesc să vă fac ziua mai frumoasă.






Cele de mai sus sunt imagini din Moldova, judeţul Neamţ.

Lacul Beliş-Fântânele, jud. Cluj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu