joi, 4 aprilie 2013

Aylin lansează “Chemistry” în blogosferă



         Cred că au trecut 10 ani de când am admirat-o pentru prima dată pe Aylin Cadîr. Nu aveai cum să nu o remarci: atât atitudinea ei copilăroasă, cât şi numele, legat de originea turcă, îţi atrăgeau atenţia.
          A fost selectată pentru a participa la show-ul „Alege Asia”, prezentat de Badea, .......Mircea Badea. Se căuta o persoană potrivită pentru a se completa celebra formaţie Asia. Tot atunci a fost lansată şi formată trupa Pops, alături de care Aylin a cunoscut celebritatea, deşi era foarte tânără. I-au fost colege de trupă: Diana Bişinicu , Minola Szikszai şi Tina Geru.
          A urmat apoi o perioadă în care n-am mai auzit despre ea (poate şi pentru că sunt din Cluj), asta nu înseamnă că a „lenevit”. S-a dovedit a fi talentată atât pe scenă, jucând în piese de teatru, dar şi ca actriţă de televiziune, solistă de muzică pop-jazz.  Aş fi vrut să o văd jucând în „Maitreyi”.  Pe vremea când am citit cartea îmi imaginam cum arată personajul.  Nu ştiu cine s-a gândit să o distribuie în acest rol, dar o văd potrivindu-se perfect.
         Anul trecut, 2012, s-a gândit Aylin că n-ar strica să lanseze un album, să se întoarcă la domeniul care a făcut-o celebră. Zis şi făcut. Albumul se numeşte „Cloud”, iar primul single a fost lansat în noiembrie 2012 (l-am ascultat...nu credeam că Aylin are o voce aşa curată, clară, plăcută..în grup poate nu se făcea remarcată).
          Acum şi-a propus să lanseze al doilea single, „Chemistry”, exclusiv în blogosferă,  joi, 4 aprilie 2013, la orele 12:00.





Alături de Blogal Initiative, îi doresc mult succes. Mi-a făcut plăcere să promovez în acest fel un artist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu