Încep
acest articol cu bune intenţii. Nu mi-am dorit niciodată să fiu în postura de a
“momi” pe cineva în legătură cu un anumit produs sau serviciu.
Am
convingerea că unui produs sau serviciu i se face reclamă având la bază unul
din două motive: ori este nou şi trebuie promovat, ori e prost, nu are trecere,
iar reclama e mai mult sau mai puţin agresivă.
Nu sunt
eu buricul Pământului să îndemn pe cineva să participe la o atât de importantă
Gală. Blogul meu e prea mic pentru un astfel de eveniment. Dar înclin să cred
că pot lansa o idee, pot atrage atenţia magazinelor on-line să se înscrie
într-o Competiţie naţională, anuală, totodată să beneficieze de o serie de avantaje nesiropoase, fără dedesubturi, ci clare şi concrete.
Aşadar,
încurajez magazinele online să nu piardă această ocazie. Acesta este rolul meu
ca blogger, să ofer informaţii pe care le găseşti aproape exclusiv în mediul online. Cred că toţi avem de
învăţat, unii de la alţii, chiar şi cei mari de la cei mici, cei cu experienţă
de la novici.
Să nu
uităm că avem cu toţii, în orice domeniu am activa, o muză doar de noi ştiută
sau o sursă de inspiraţie tacită.
...din ediţiile anterioare... |
Magazinele
on-line mai au câteva zile la dispoziţie (până pe 31 mai 2013) pentru a se
înscrie la GPeC (Gala Premiilor e-Commerce).
Dacă aş
avea un magazin on-line n-aş rata această ocazie, mai ales după ce am citit
avantajele participării.
Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (http://www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).
interesant...o zi buna!
RăspundețiȘtergereAceasta competitie e foarte interesanta, de la an la an se dezvolta foarte mult GPeC-ul. In acest an sper, sa se inregistreze cat mai multe magazine.
RăspundețiȘtergere