Vă
aminteam, într-un post anterior, despre
unul dintre cele mai importante evenimente de comerţ electronic şi vă îndemnam
să vă înscrieţi magazinul online în competiţie.
Procedura
este foarte simplă: se completează adresa URL a site-ului, logo-ul magazinului,
data lansării, grupa şi categoria de concurs, o succintă descriere a
magazinului, împreună cu alte informaţii legate de motivul participării, de
punctele forte ale magazinului participant, etc.
Şi,
pentru a şti totul de la bun început, taxa de participare pentru un magazin
este de 250 de euro, sumă care poate fi recuperată în următoarele 5 minute.
Sunt, de asemenea, discount-uri pentru înscrierea mai multor magazine.
Aşa,
acum că punctul I vă este cunoscut, ştiţi ce “pierdeţi”, iată răspunsul la întrebarea: “Ce câştig?”:
- primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013) - afla ce este Programul TRUSTED si de ce e bine sa obtii Marca de Incredere pentru magazinul tau
- inscriindu-ti magazinul la GPeC 2013, participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Adica mai faci o economie de 150 de euro
- ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online, fiind analizat prin cel mai complex set de criterii de jurizare (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro)
- beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale - unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial. Daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, doar raportarile ClickTale pentru 30 de zile te-ar costa peste 900 USD, conform grilei oficiale de preturi (vezi exact ce primesti)
- evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu (juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)
- magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale
- indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme
- in plus, ai posibilitatea sa discuti fata in fata cu membrii juriului GPeC asupra primului raport de jurizare ca sa stii exact de ce ai fost depunctat pe anumite criterii si, mai ales, sa primesti recomandari despre ce trebuie sa faci pentru a deveni performant - consultanta gratuita
- dupa ce afli recomandarile juriului in urma primei etape de evaluare, iti dam timp sa le pui in practica, in asa fel incat sa iti optimizezi afacerea in timp real si sa beneficiezi de inca un feedback in etapa finala de jurizare
- pe langa evaluarile facute de juriul specialist GPeC 2013, cateva sute de consumatori obisnuiti vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice (adaptate la nivelul internautilor care cumpara online), iar tu vei primi raportul lor de evaluare
- participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit - e recunoasterea muncii tale!
Însumând, câştigi 2710 euro doar
dacă participi, indiferent dacă magazinul ajunge sau nu printre câştigători.
Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).
Merita sa se inscrie cat mai multe magazine deoarece preturile de inscriere sunt mici dar avantajele sunt foarte mari.
RăspundețiȘtergere