luni, 9 noiembrie 2009

Expansiunea seriozităţii şi calităţii la real,-Hypermarket

“Real fără egal” se dovedeşte, încă o dată, a fi nu numai un slogan ci şi o realitate palpabilă. În vremuri în care mari angajatori nu numai că stagnează, fac chiar paşi înapoi, în plină criză economică, reţeaua de hipermarketuri Real a deschis cel de-al 22-lea magazin de pe piaţa românească (al treilea real,-Hypermarket din capitală) în cadrul select al AFI Palace Cotroceni (Bucureşti), cel mai mare centru comercial din România, dar şi din Europa de Est. Este primul hypermarket deschis într-un mall.
Investiţie de 23,4 de milioane de euro, o suprafaţă totală construită de 13.380 de metri pătraţi, din care 7.500 de metri pătraţi destinaţi efectiv spaţiului de vânzare, peste 40.000 de produse alimentare şi nealimentare, 51 de case de marcat, tehnologie de ultimă oră de depozitare şi prezentare a mărfii sunt câteva puncte de reper ce pot fi restrânse în doar două cuvinte: SERIOZITATE ŞI CALITATE amândouă în beneficiul clienţilor.

Într-un an în care contractele de muncă mai mult se sistează decât se întocmesc, real,-Hypermarket a scăpat de şomaj aproximativ 300 de oameni.

Deschis 24 de ore din 24 (o altă premieră), noul hipermarket pune la dispoziţia clienţilor spaţii mult mai aerisite de cumpărare, aceştia beneficiind de sistemul "Enomatic", prin care se oferă posibilitatea de degustare a unui anume sortiment înainte de cumpărare. De asemenea, real,-Hypermarket Cotroceni oferă sisteme flexibile de finanţare, ajustarea pe loc a hainelor achiziţionate, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare şi un birou pentru returnarea produselor.


Consecvent în politica de dezvoltare continuă pe o piaţă de retail mai mult decât dinamică, Real se menţine cu succes în fruntea clasamentului societăţilor de profil, având un ritm de expansiune mai mare decât al celorlalte firme concurente. Anul trecut, cifra de afaceri realizată de real,-Hypermarket a ajuns la 638 de milioane de euro, în creştere cu 92% faţă de 2007, când vânzările au fost de 367 de milioane de euro.

Nu pot decât să-i invidiez pe bucureşteni, însă nu mi-e ruşine nici cu Real-ul din Cluj, pe care fiică-mea îl adoră pentru căţeii achiziţionaţi cu puţin timp în urmă.

Având în vedere toate aceste repere să profităm din plin de serviciile şi produsele oferite de Hypermarketul Real – un partener loial cu servicii de calitate permanent alături de client.

A fost proba nr. 20 a concursului SuperBlog 2009 susţinut de PC NEWS.

Un comentariu: