miercuri, 19 octombrie 2011

Borealy – trecut şi prezent

Îmi amintesc anul lansării magazinului online de cadouri în 2007, care nu după mult timp a operat sub brandul Borealy. Atunci (ca şi acum), admiram şi-mi plăcea să „răsfoiesc” site-ul, încărcându-mă cu energie pozitivă privind produsele expuse. În special cadourile de lux îmi luau ochii, pe atunci fiind o simplă bugetară care rămânea cu privitul pe un ecran plat.

Între timp lucrurile s-au schimbat: acele minunate bijuterii, cadouri pentru orice ocazie, le pot admira şi privi din toate unghiurile, mulţumită proiecţiei holografice. Şi ştim cu toţii că un cadou trebuie să fie perfect din orice punct îl priveşti. Tocmai de aceea, această tehnologie de vârf a ajutat Borealy să ne prezinte mult mai explicit oferta. Ai impresia că-l poţi atinge, iar acest fapt te face să-l doreşti mai mult.

Acum, după 20 de ani, iată, sunt o „tânără” pensionară şi nu-mi vine să cred că am fost într-atât de fidelă, pe o perioadă aşa lungă de timp. Dar există o explicaţie: nu renunţi niciodată la ceea ce e frumos, îţi place şi te bine-dispune.

M-a atras diversitatea produselor şi modul de prezentare al lor, la care acum se adaugă multe altele. Cu Borealy nu m-am plictisit pentru că mereu am descoperit ceva nou şi interesant. Spre exemplu, cam de 15 ani încoace, dacă bine îmi aduc aminte, avem opţiunea de îndrumare spre produsul potrivit: nu am de făcut decât să introduc date referitoare la ocazia cu care va fi oferit cadoul, culoarea preferată, eventual piatra norocoasă, vârsta şi chiar funcţia celui căruia oferim cadoul.


Astfel ne va fi sortat produsul potrivit. Poate vă întrebaţi de ce şi funcţia? La început am avut şi eu această nedumerire. Dar ce mult contează să cunoşti acel cod al bunelor maniere în care ni se sugerează ce este recomandat şi ce nu, să oferim drept cadou prietenilor, rudelor, superiorilor sau mai ştiu eu cui dorim! Îmi aduc aminte, prin 2020, ce m-am bucurat când am descoperit pe site „Reguli de oferire şi ambalare a unor cadouri. Am învăţat multe, la vremea respectivă, din conţinutul acestui cod de bună cuviinţă în ceea ce priveşte cadourile. Un cadou trebuie să fie frumos, util, de calitate şi să facă plăcere celui care îl primeşte. Felul în care este ales, ambalat şi oferit dau valoare darului, nu neapărat preţul său.


Secolul XXI, al vitezei, al tehnologiilor de vârf, au făcut din noi, cei care mişunăm toată ziua pe această planetă, mici roboţei rutinaţi şi uneori blazaţi şi comozi, astfel că preferăm un magazin on-line celui clasic. Nu e nimic rău în asta...dimpotrivă, e cel mai simplu mod de a cumpara, mai ales că pe acest site găseşti toate detaliile de care ai nevoie pentru a te hotarî asupra produsului. Cine mai are timp să bântuie din magazin în magazin pentru un cadou, când toate detaliile îţi sunt oferite, plus pachetul la uşă a doua zi?


În ultimii ani s-a diversificat gama de bijuterii, de cadouri inedite, rare sau chiar unice, inspirate din culturi de pe tot globul. Originalitatea a fost şi este punctul forte al magazinului de cadouri Borealy, astfel că, la doar câţiva ani de la lansare a început colaborarea cu vestiţi designeri şi creatori de bijuterii.

Ceea ce a păstrat magazinul de cadouri este prestanţa, calitatea şi exclusivitatea produselor oferite.

Am scris aceste rânduri pentru etapa cu numărul 7 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu