sâmbătă, 1 octombrie 2011

Cu Zibo copiii sunt mai fericiţi (II)

Trecând peste imperfecţiunile unui operator amator, am încercat să surprind, în câteva minute, gândurile şi emoţiile elevilor mei, înainte de a participa la acţiunea umanitară „Schimb de jucării”, organizată de Zibo.ro şi Cabral Ibacka, susţinută de Blogal Initiative.

Doar am lansat discuţia despre copiii care au nevoie de ajutor şi am primit răspunsuri foarte originale. După ce am închis camera discuţia şi părerile lor despre cum putem ajuta pe alţii au continuat, fiind nevoită să aloc o oră întreagă acestui subiect. Şi nu-mi pare deloc rău. Mi-am dat seama că elevii zilelor noastre au nevoie şi de astfel de discuţii în cadrul şcolii, nu doar „Deschideţi caietele şi scrieţi”. Nu numai că le plac asemenea subiecte de viaţă, însă consider că îi învaţă cum să ia o decizie, cum să acţioneze în anumite situaţii şi îşi formează o imagine despre problemele care se pot ivi la un moment dat. Aşa că, fără regie sau duble, priviţi-i:



Iată câteva dintre desenele copiilor, cu tema „Iubesc Pământul”, care vor fi expuse începând de luni, la Galeria Real din Cluj şi care pot fi votate pe Zibo.ro în cadrul Concursului online de desene.


Prin răspunsurile lor sincere am constatat că îşi doresc cu adevărat să se implice în această activitate, venind cu idei legate de acţiuni viitoare, de care voi ţine cont. Şi ei ştiu asta.

Vă reamintesc tuturor celor care doriţi să oferiţi un mic ajutor: copii, părinţi, profesori, educatori şi nu numai, că începând de luni, 3 oct. 2011, la Galeriile Real din toată ţara, acţiunea „Schimb de jucării” va fi în plină desfăşurare. Sunteţi aşteptaţi cu mic, cu mare, până în 15 oct. 2011 să veniţi cu gânduri bune.

Să nu uităm că Zibo.ro organizează şi Concursul naţional de majorete în perioada 7-8 noiembrie 2011, la care pot participa elevi din ciclul primar, gimnazial şi liceal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu