vineri, 28 octombrie 2011

NH Hoteles - simbolul unui turism de calitate la standarde ecologice unice

Treziți într-o lume mai bună, orice zi este un nou şi unic "Big Bang" al restului vieţii noastre...

“...pânza de păianjen se întindea ca o foaie de cort în bătaia vântului. O picătură de ploaie, perlă strălucitoare, tremura suspendată în ţesătura fină a tarantulei ce stătea la pândă într-un colţ întunecos, sub o frunză de palmier. Soarele puternic usca şi ultimele urme ale ploii ce se oprise de numai câteva minute.

Şuvoiul de apă se prăvălise din ceruri asupra naturii oprindu-se aşa cum începuse...brusc! Tarantula începea să se agite. Un imens fluture albastru se prinsese în înşelătoarea pânză. Instinctul mă îndemna să opresc firescul! Soarta acelui fluture al cerului nu semăna oare cu viaţa mea? Stă oare cineva şi îmi urmăreşte şi mie viaţa, gata să intervină, aşa cum urmăream eu zbaterea zadarnică a fragilei vieţuitoare? Oare există, în subconştient, ceva care ne conduce paşii, hotărând pentru noi drumul ireversibil al vieţii? Probabil suntem cu toții nişte fluturi albaştri purtaţi de adierea sorţii pe căi dinainte stabilite, zbătându-ne în fiecare moment, trezindu-ne în fiecare dimineață într-o lume mai bună."


Totul începuse cu voucher-ul câștigat la concursul “Să ne trezim într-o lume mai bună”, organizat de lanțul hotelier NH Hotels. Aveam de ales o destinație din 25 de țări din Europa, America sau Africa, în unul din cele 400 de hoteluri (însumând 59.847 locuri) aparținând NH Hotels. Prevăzătoare, m-am interesat cine sunt și ce reprezintă pe piața hotelieră firma organizatoare.

NH Hoteles (Navarra Hoteles SA) este un lanţ hotelier spaniol, situat pe locul trei în Europa pe segmentul business, cu sediul central în Madrid. Listat la Bursa de Valori din Madrid și pe New York Stock Exchange (OTC Market), grupul este prezent în România cu 2 hoteluri de 4 stele, la București și Timișoara. Renumele a fost câștigat din dorința de a obține satisfacția clienților prin calitate și inovare continuă. Unităţile NH Hoteles aplică tehnologii state-of-the-art oferind astfel cele mai bune condiții și asistenţă în domeniul comunicaţiilor, business-ului şi divertismentului. Colaborând cu restaurante celebre, ca Ferran Adria şi Paco Roncero, NH Hoteles a creat spaţii unice, cum ar fi "Nhube", "Fast Good" şi "Estado Puro", care îți creează o senzație de confort maxim.

Sub sloganul “Wake up to a better world” NH Hoteles reunește actiuni și campanii comunicând întregii lumi preocuparea pentru un mediu înconjurător ecologic și sănătos.

Exemple:
- acțiunea din 27.03.2011, când NH a dezactivat luminile de pe faţadele a 289 de unităţi timp de o oră, cu ocazia aniversarii Orei Pământului economisindu-se astfel peste 1.277.088 de waţi;
- crearea propriul brand cosmetic "Agua de la Tierra", constând în truse de toaletă ecologice, degradabile în maxim 7 ani;
- primul lanț hotelier din Europa care a instalat puncte de încărcare pentru mașinile electrice (44 de puncte în 36 de orașe europene)

- în unitățile NH, prin tehnologii de ultimă oră, este redus consumul de apă și se administrează cât mai eficient resursele naturale, inclusiv utilizarea de surse de iluminat ecologice
- programul de loialitate NH World permite câștigul de credite. Cu cât stai mai mult în hotelurile NH, cu atât câștigi mai multe credite pe care ulterior le poți folosi pentru orice serviciu în cadrul NH. Se poate câștiga cel puţin 3% din factura totală. Rămâi mai mult, câştigi mai mult!


Având în vedere toate aceste aspecte ale serviciilor și condițiilor de cazare, m-am hotărât: destinația va fi hotelul de 5 stele din Venezuela, Hesperia Isla Margarita. Visul de a vedea Marea Caraibelor devenea realitate.


La numai 35 minute de aeroportul Insulei Margarita, înconjurat de un parc natural, Hesperia oferă panoramă de vis spre nisipurile albe ale plajei unei mări înspumate cu ape liniștite și cristaline, de un verde inimaginabil. Cele 312 camere oferă tot confortul cerut de cel mai exigent turist, iar personalul de peste 300 de profesioniști îți oferă în orice moment toate serviciile de care ai nevoie (catering, servicii de traducere, tehnologie audiovizuală, informații, etc).

Oaspeţii hotelului se pot relaxa cu spa, tenis, fitness, golf şi, desigur, stând la soare pe plajă. Restaurantul, de o eleganță rafinată oferă, într-o ambianță romantică, de la meniul venezuelean până la cel internațional, toată gama de produse dorite.



"Lupta inutilă a fluturelui se terminase odată cu scuturarea stropului de apă pe nisipul fierbinte, dispărând şi el în neantul gălbui al nisipului. Vântul călduţ dinspre mare împrăştie rapid şi urma de umezeală rămasă după potopul ce abia trecuse. Mi-am ridicat privirea… Marea Caraibelor îşi continua rostogolirea infinită a valurilor cu spuma albă, sclipitoare, în care se reflecta albastrul nesfârşit al cerului."

Sejurul oferit de NH Hoteles se termina și el, însă acum știam: paradisul există!


Acest articol reprezintă proba 13 a concursului Superblog 2011.

Un comentariu: