vineri, 4 decembrie 2009

AION 2 - The rise of a new world: Waterland

Noul fantasy MMORPG se doreşte a fi continuarea imensului succes pe care l-a reprezentat AION, oferit de compania NCsoft şi distribuit de TNT Games.

Celor două facţiuni existente anterior li se va alătura una nouă, uitată şi nedescoperită până acum între cele două lumi: rasa Atlandienilor. Atlandienii stăpânesc o lume a apelor, dezvoltându-se continuu, ajungând în prezent la un nivel superior facţiunilor Elyos şi Asmodians dispunând de o armă secretă teribilă care ar putea învinge dragonii, aducând în acelaşi timp pacea mult dorită dintre cele două facţiuni de pământeni.

Controlată, ca şi dragonii prin sistemul PvPvE, noua facţiune deţine un rol cheie în rezolvarea problemelor Atreiei. Secretul lor se găseşte între resturile Turnului Eternităţii fiind păstrat cu sfinţenie de către cei 12 lorzi. Născută din creaţia celor doi sacrificaţi Siel şi Israphel, Waterworld, va deveni în AION 2 cheia jocului pe lângă existentele lupte dintre facţiuni şi dragoni. Lupta pentru supremaţie dintre Elyos şi Asmodians va fi înlocuită de lupta creării unei noi alianţe cu această supraputere, continuând însă şi mai feroce bătălia contra dragonilor. În acest timp ambele facţiuni se vor dezvolta ajungând ele însele la nivele nemaiîntâlnite în AION 1. În subconştientul şi visele conducătorilor Elyos şi Asmodians va apărea un personaj mistic care îi va ghida pe drumul regăsirii şi împlinirii scopului final: descoperirea şi alianţa cu Atlandienii.

După trecerea mai multor încercări la care vor fi supuşi, jucătorii, membri ai nenumăratelor ghilde din cele două lumi, vor dezlega misterul celei de-a treia lumi şi vor încheia alianţa finală, distrugătoare a dragonilor, a închiderii Abysului şi a reîntregirii Atreiei.

Prin intermediul motorului grafic CryENGINE, folosit şi la prima parte, cei de la NCsoft aproape au atins perfecţiunea prin detalierea grafică exactă a noii lumi marine. Au fost introduse personaje, puteri şi construcţii noi. Trecerea de la un nivel la altul este mult mai dificilă, multitudinea de task-uri ce trebuiesc îndeplinite în paralel cu lupta împotriva dragonilor va transforma gamer-ul obişnuit într-un fanatic al AION. Mediul audio 7.1 va plasa jucătorul direct în mijlocul acţiunii, noul sistem de punctaj “lipind” efectiv gamer-ul de scaun până la îndeplinirea task-ului.


The Rise of a New World begin!

Acest articol a fost scris în cadrul concursului SuperBlog 2009, (proba nr. 40), susţinut de PC NEWS.

3 comentarii:

  1. Ingenioasa continuare a jocului. Introducerea visului, a subconstientului va intregi caracterul eroilor. Frumos spus, un pic mai dificil de realizat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dificil de relizat? Neh, pentru asta există graficieni talentaţi de la NCsoft, aceaşi care au făcut şi Aion I.

    RăspundețiȘtergere