joi, 10 decembrie 2009

Brazi împodobiţi cu sisteme desktop

În prezent, aproape pe orice birou este un laptop sau un PC mai mult sau mai puţin performant. Unii îl consideră indispensabil, alţii doar necesar, pentru unii e hobby, alţii îl consideră duşmanul copiilor, iar pentru bunici e o necunoscută sau un simplu obiect casnic de pe care şterg, din când în când, praful.

Presupunând că există cel puţin un PC în orice familie, de ce ne-am mai dori unul?

- un calculator nu e veşnic, are şi el un termen de funcţionare
- dacă nu e dotat corespunzător valului, degeaba îl ai
- pentru a nu pierde fişiere importante, ar fi bine să aibă şi copilul PC-ul personal

Sunt doar câteva motive care-mi spun că ar fi momentul achiziţionării unui sistem desktop. Trebuie să recunosc, mă gândeam cu ceva timp în urmă la acest lucru, însă am vrut să speculez puţin momentul. Intuiţia mea îmi spune că în luna cadourilor vor fi oferte promoţionale foarte avantajoase. Este o strategie de piaţă foarte des utilizată în occident, în această perioadă: ori ţi se oferă un produs la reducere, ori primeşti, pe lângă produsul cumpărat, un altul cadou, sau servicii ataşate.

Dar, să recunoaştem, ofertele cu discount sunt cele mai căutate de vânătorii de mici afaceri. Şi asta pentru că, de multe ori ceea ce ţi se ataşează e inutil, de calitate proastă, inestetic, demodat, defect sau chiar expirat. Mai sunt şi excepţii care întăresc regula.

Ei, iată că a sosit luna decembrie. Ceva mi-a simplificat munca de căutare şi mi-a scurtat timpul pe care mi l-aş fi petrecut răsfoind site-uri. Este oferta AMD: cumpăr un sistem desktop aflat în promoţie şi, acum vine „cireaşa” ofertei...primesc un brad natural argintiu. Şi nu orice brad! Eu aleg mărimea şi data la care să-l aducă „moşul” la uşă.

Prind doi iepuri deodată şi nu alerg după nici unul. Scap de grija căutării unui brad în Ajun, cu „metrul” în mână, pe la micii negustori, pentru a nu se scutura chiar în toiul sărbătorilor. Şi, ceea ce mă încântă în mod deosebit, cadoul minunat pe care noi, părinţii, îl putem face puiuţului nostru de 8 ani, calculatorul mult aşteptat, care să fie al ei şi numai al ei. Am ales un pachet promo cu sistem desktop Serioux şi un monitor LCD Acer.


Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2009 (proba nr. 48), susţinut de PC NEWS.

Un comentariu: