marți, 15 decembrie 2009

SuperBlog 2009 la final!


A fost odată o competiţie între bloggeri care a început într-o toamnă frumoasă, blândă şi s-a încheiat iarna, pe când sărbătorile băteau la uşă.

A venit vremea să scriu şi despre cei care au dus greul organizării acestui concurs, despre cei care, de obicei, stau ”în spatele scenei”, dar muncesc cel mai mult. Având în vedere că este a doua ediţie a concursului, cu siguranţă ştiau ce-i aşteaptă.

Mi se pare straniu să vorbesc despre SuperBlog 2009 la trecut, sunt convinsă însă că răsunet va avea până îi va lua locul ediţia a treia.

Din cele 55 de articole cred că sponsorii vă sunt cunoscuţi deja (dacă nu, e vina mea). Acest concurs a avut 7 parteneri media şi 3 organizatori.


Parteneri media:

Radio Lynx

Aţi câştigat un ascultător fidel în persoana mea. E plăcut să ai un fond muzical în timp ce scrii articole. E plăcut, de asemenea, să fii apreciat sincer, fără invidii sau interese, în direct, în auzul multor ascultători. De multe ori ne lipseşte acel imbold pe care, dacă-l primeşti în timp util, succesul ţi-e asigurat.

Bani pe Post

Din octombrie 2009 sunt membră BPP şi-mi doresc o colaborare de durată.

Arena IT

Felicitări pentru succesul de anul trecut! Sunteţi o echipă care a demonstrat că aţi meritat premiul.

www.121.ro

Am accesat pentru prima oară acest site şi consider că am făcut o descoperire extraordinară. Un Portal doar pentru femei...cum de n-am ştiut până acum că existaţi?

Tech in Style

Am găsit o revistă care mi-ar fi fost de mare folos în acest concurs, însă până la ediţia a treia mă voi documenta citind-o.


MTR Press: Connect

“Viitorul în comunicaţii” contribuie la dezvoltarea comunicării în viitor.

XtremPC

Este un nume de site care îţi spune din start că te ţine la curent cu tot ceea ce este nou în materie de IT.


Organizatori

PCNews

Suntem la ora bilanţului, la finalul unei competiţii care nu a fost uşor de susţinut. În ceea ce mă priveşte vă apreciez receptivitatea la nelămuririle apărute pe parcurs, răbdarea şi politeţea cu care aţi comunicat cu bloggerii.

Vă felicit pentru că mi-aţi oferit ocazia, în aceste două luni, să înţeleg cât de important e să faci ceva din pasiune.

SwissPlan.biz

Echipa SwissPlan, prin reprezentanţii care s-au ocupat de SuperBlog, a fost mai mult decât organizator, un bun moderator între concurenţi şi sponsori.


RACK

Păcat că nu am aflat despre voi decât acum. Ştiu, niciodată nu e prea târziu.


Acum, după ce forfota concursului a trecut, vă doresc "Sărbători fericite", liniştite şi un Nou An cu multe împliniri!

Un comentariu:

  1. Sarbatori fericite si tie! Felicitari ca ai ajuns pana la final. Observ ca numai 30 de blogari au toate probele obligatorii completate si doar 25 le au pe toate...din 130 inscrisi.

    RăspundețiȘtergere