“Singura cale de a descoperi limitele posibilului este de a le depăşi până la imposibil” Arthur C. Clarke.
Urmărind activitatea Asus în Social Media și expansiunea sa în world wide web, am încercat să efectuez un TOP PERSONAL al platformelor în care Asus România are o prezenţă activă și constructivă din punctul de vedere al importanței efectelor:
1. Facebook: Asus Romania Facebook
2. Blogosferă: SuperBlog
3. Twitter: Asus Romania Twitter
4. Newsletter: Newsletter Asus
5. YouTube: Asus Romania YouTube
Într-un univers în continuă dezvoltare, aşa cum este internetul, oamenii gravitează în spațiul Social Media deoarece acolo își pot găsi soluții pentru necesităţile pe care le au. Potrivit unui studiu internațional 22% din timpul pe care lumea îl petrece online este dedicat acum rețelelor sociale și blogurilor. Conform aceluiași studiu (efectuat de compania de cercetare Nielsen), o persoană petrece, în prezent, cu 66% mai mult timp pe site-uri de socializare decât în urmă cu un an. De exemplu, numai Facebook înregistrează 310 milioane de vizitatori unici pe zi.
Având în vedere doar aceste aspecte, e normal ca o companie de anvergura Asus să dorească să își construiască o comunitate în Social Media. Din experiența firmelor de branding și consulting publicitar, pentru a te face cunoscut în universul “World Wide Web” este recomandat să ai o prezență activă cât mai vastă în spațiul rețelelor de socializare. Aceasta ajută la identificarea publicului țintă (clienții). Următorul pas ar fi să te întrebi cum și cu ce poți să îi ajuți (mai bine, mai repede, mai ușor) în scopurile lor, construind încrederea comunității înainte să vinzi. Nu trebuie neglijat, în cazul “expansiunii” în www, aspectul de marketing al “recomandării” care funcționează perfect în cazul rețelelor sociale și al blogosferei.
Ca o confirmare a celor expuse mai sus, prezint o statistică a accesărilor din România a celor mai importante platforme de Social Media (sursă: manafu.ro) în luna septembrie 2011:
Este un sondaj personal atribuit etapei 31 a concursului SuperBlog 2011.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu